zaterdag 27 oktober 2012

Op de tenen tussen de zwammen


Update: 40 minuten gelopen. Letterlijk 'op mijn tenen', omdat ik het gevoel heb dat ik mijn onderrug teveel belast wanneer ik te vaak op mijn (rechter)hiel land. Na een half uur lopen wel een beetje trekkend gevoel in de rug, maar het gaat wel stukken beter dan - pakweg - drie dagen terug. Toch, enigszins beducht voor een terugval, ben ik voorzichtig geweest: ik wilde anderhalf uur lopen maar het werden 'slechts' 45 minuutjes. Niet erg want vanmiddag ga ik gewoon weer een flinke wandeling maken! Maar eerst boodschappen doen.

 
Het is een kort bericht, dus maak ik er maar een klein herfststukje van. En ja, die foto, die is alweer uit 2004, gemaakt tijdens een fietsweekend met een paar vrienden van Haag. Die witte voetbal is overigens een heuse paddenstoel, die maakte deel uit van een reusachtige heksenkring.



Geen opmerkingen: