vrijdag 2 november 2012

Terug naar Terschelling!

Berenloop 2005: de start
En weer gaan we terug naar Terschelling. Hoe vaak was ik daar al? Ik ben de tel inmiddels kwijtgeraakt. Maar het eiland is in al die jaren nauwelijks veranderd.

Wat ook nooit veranderd is de sfeer in Café De Groene Weide. Nog steeds, avond na avond, jaar in jaar uit, tracteert 'The Boss' Hessel zijn gasten op een vrolijke muzikale avond. Het verveelt de Bruce Springsteen van Terschelling kennelijk nog steeds niet en zijn gasten ook niet, want elke avond is zijn café 'De Groene Weide' afgeladen-vol. 

 
  
Berenloop 2005
 
Berenloop 2006 - Met Ton van Westbroek bij Hessel
 
Zaterdagochtend vertrekken wij, dat wil zeggen een fikse afvaardiging van Haag Atletiek, sectie Groep 5, verdeeld over twee auto's, naar het noorden. Een aantal van ons gaat de 'hele' (marathon) lopen, de rest de halve marathon. Zoals eerder vermeld, ga ik het ook proberen (de halve dan) ook al ben ik flink uit vorm geraakt vanwege die blessure. Gistermiddag heb ik wel nog een uurtje hardgelopen en dat ging, maar niet makkelijk. Nou ja, lukt het niet, dan niet.



Berenloop 2007 met Piet, Richard en Helmie
 
Berenloop 2011: Marathon Ladies
Hoe dan ook gaat het weer een gezellig weekend worden, ik zou niet weten waarom niet. Ook andere webloggers zijn van de partij, of ik ze tegenkom weet ik niet. Mogelijk John de Boer, maar ook Rinus, Ronald en Hans zijn van de partij, en ongetwijfeld nog een stel anderen. Je komt altijd weer veel bekenden tegen tijdens zo'n weekend.

Ik heb nog een paar fotootjes bijgevoegd van eerdere edities, daar zullen er dit jaar weer de nodige bij komen. Als alles goed is, staat maandagochtend alles online.

Iedereen een prettig en sportief weekend toegewenst! En alle berenlopers: veel succes!

2 opmerkingen:

Hans zei

Veel plezier en luister op tijd naar je lichaam.

Jacqueline zei

Ik ben benieuwd naar je ervaring van dit jaar.