zaterdag 23 november 2013

Stilte voor het feest

Vrijdagochtend een duurloopje van - uiteindelijk - 105 minuten bruto (85 minuten netto) volbracht. Die zit 'in the pocket' maar het viel niet echt mee. Het plan was om de twee uur vol te maken maar dat gaat nu nog niet. Nou ja, het hàd gekund maar het kost mij steeds moeite om langer dan 90 minuten achter elkaar te lopen. Toch zou ik zo zoetjes-aan moeten beginnen om mijn lijf te laten wennen aan duurlopen van twee uur en langer, want Rotterdam staat voor je neus voordat je er erg in hebt. En ook al zijn de ambities gematigd (tussen vier en vier-en-een-half uur), zonder lange duurlopen ga ik ook die tijd niet redden.

Maar goed, we hebben de hele winter nog, laat ik in ieder geval minstens één lange duurloop per week lopen en dan steeds een kwartiertje of zo eraan plakken. Dan kan daarna - idealiter - welgemoed het marathonschema worden gevolgd.

De rest van de dag is vrij rustig verlopen, toch weer veel achter de pc gezeten en druk met FB e.d. in de weer geweest. Later in de middag ging ik naar Dudok, ik had daar afgesproken met een van onze meest betrokken sprint-trainers. Uiteraard weer voor een interview in het clubblad, het zevende en laatste van dit jubileumjaar. De eerste maanden van 2014 borduren we nog twee nummers op dit jaar door, daarna wordt het 'business as usual'.


Het eerstvolgende blogje zal ongetwijfeld over het slotfeest Haag100 gaan, dat is vanavond. Veel mensen hebben daar een min of meer grote bijdrage aan geleverd. Mijn bijdrage was bescheiden - een onderdeeltje van een onderdeel - maar hopelijk gaat het een beetje werken....  Hoe dan ook gaat er flink gefeest worden!

Geen opmerkingen: