zaterdag 31 oktober 2015

Halve van Monster aan de zijlijn


Het beloofde een mooi weekend te worden. Op de eerste helft daarvan, deze zaterdag, valt in ieder geval niets negatiefs op te merken. Strakblauwe lucht, de hele dag zon. Na een ochtendje beurtelings schilderen en desktoppen (inclusief facebooken en tv-programma's bekijken), beklom ik even na een uur 's middags het ijzeren ros.


Stuk Laan van Meerdervoort afgepeddeld, daarna via de duinen voorbij Kijkduin richting Monster. Daar werd vandaag de jaarlijkse halve marathon gehouden, daarnaast kon men ook 10 km of 5,5 km lopen. Het had weinig gescheeld of ik had ook meegedaan, maar koos op het laatst toch voor de Laan van Meerdervoortloop. Die wordt zondag (op het moment van schrijven dus morgen) gehouden.


Echter deed een aantal goede bekenden mee, onder wie Eddy Doorschot en Rutger Kramer; ook een afvaardiging van onze trainingsgroep 7: Berry Verkijk, Karin Dee, Ana Pescadinha (21.1 km) en Sonja van Breukelen (10 km). Ik heb mij vandaag vooral bezig gehouden met toeschouwen, wat foto's schieten en filmpjes maken van de start van de 21.1 km en van de 10 en 5.5 km.

 
Vandaar dat dit blogje ditmaal vooral bestaat uit genoemde filmpjes, een paar losse foto's en een link naar Mijn Album waar meer foto's op staan (met meerdere foto's van mensen uit onze trainingsgroep).


Geen opmerkingen: