woensdag 4 november 2015

Zomerse herfst in de regio

Even weer een paar dagen in één. Maandag en dinsdag waren 'oppas-dagen', waarbij ik voor maandagmiddag verlof nam van mijn grootvaderlijke verplichtingen. Afgesproken was namelijk om te gaan lunchen met enkele oud-klasgenoten bij Pavlov aan het Spui. De klasgenoten in kwestie waren Els Vis, Trudie Groeneveld, David van Es en ikzelf. Leuk om weer even te hebben bijgepraat, om nu en dan herinneringen op te halen is het niet nodig om steeds een officiële reunie te organiseren.

Klassefoto van 50(!) jaar geleden met op de achterste rij, derde van rechts: David van Es, middelste rij tweede en derde van rechts Els Vis en Trudy Groeneveld en voorste rij uiterst rechts 'moi'

Voor de rest van dit blogbericht zijn het vooral plaatjes die (tekst)gaatjes moeten vullen.

De eerste reeks hieronder 'schoot' ik gistermorgen (dus dinsdagochtend), tijdens een kort (40 minuten durend) loopje door het Westduinpark.

 

De foto hieronder is ook een mooie. Op de terugweg liep ik langs deze plant die in dit jaargetijde nog in volle bloei staat. Bizar? Niet als je weet waar deze rozegetinte overlever stond: bij het Stokroosveld... Maar nee, deze grap gaat niet op, het is geen stokroos maar ben er nog niet achter wat het dan wel is.
 

Bieslandse Bos

En de foto's hieronder maakte ik later op de dinsdag in het Bieslandse Bos, tijdens een wandeling met onze kleindochter in de wandelwagen. Voor de zoveelste dag op rij was het een schitterend mooie zomerse herfstdag, zonnig, windstil en zeker wat later in de middag warm.



Geen opmerkingen: