donderdag 6 oktober 2011

Op weg...

De woensdagavondtraining! Diverse groepen volgen hetzelfde schema dat o.a.door onze trainer, tevens trainercoördinator Wim Hartman, is opgesteld. Voor vandaag stond er een duurloopje op het programma met twee series van 2-4-2 minuten. Niet overdreven zwaar zou je zeggen. Dat klopt, maar je moet het toch maar doen. Bij het inlopen waren ook nog korte tempoversnellingen begrepen. Dat ging sowieso goed, wat zeg ik? Uitstekend. De eerste serie ging trouwens ook prima. Echter daarna kreeg ik last van wat ik zou willen noemen 'onrustige darmen' waardoor het moeilijker werd om 'voluit' te gaan. Dat was ook het moment waarop ik afscheid nam van de groep en op eigen houtje doorliep. Ik heb nog wel de tweede serie gedaan, maar dan voor mijzelf en in een aangepast tempo. Ook dat ging goed.

Na afloop... Ja, de kantine, maar eerst - na het douchen - wat krachtoefeningen gedaan in de fitness-ruimte grenzend aan de kleedkamers. Dat is lang geleden dat ik dat deed, alhoewel ik thuis zo nu en dan iets vaags doe met een dumpbell van 12 kilo, 20 keer met de ene en 20 keer met de andere arm. Ditmaal ook zoiets gedaan, maar dan met beide armen een dumpbell, en met Harry wat lichte bankdrukoefeningen gedaan. Het had allemaal niet zo veel om het lijf, maar het is iets.

Heel gezellig was het in het clubhuis. Erg lang zou ik niet kunnen blijven, want donderdag (vandaag dus) heb ik geen vrij, ik moet naar mij werk. Maar ook weer wèl vrij, want we hebben een personeelsuitje. We vertrekken omstreeks half twaalf met de bus naar de Veluwe. Daar aangekomen, gaan we in een paar jeeps wat crossen. Later meer hierover.

Geen opmerkingen: