maandag 13 maart 2023

Kleintje CPC en andere feestjes

Ook dit jaar meegedaan aan de CPC, maar dan wel 'de kleine' variant, de vijf kilometer. Dit na jarenlang de 'hele halve' te hebben gelopen en ook meermalen de tien kilometer. Maar al wordt het lijf ouder en trager, het loopplezier zit er nog steeds in. 

Wat was het weer druk op het Malieveld en directe omgeving, echt het welbekende CPC-sfeertje. Duizenden mensen hadden er overduidelijk zin in. 

Ik had er, gegeven de vele afgebroken trainingen en fysieke ongemakken de afgelopen maand, een hard hoofd in. Ook al ging het 'maar' om vijf kilometer. Maar toch ging het zondag best naar mijn zin, liep in een constant tempo, zij het met een wat 'douwende' loopstijl. Maar geen wandelpauzes ingelast of anderssoortige stops.

Na de loop weer terug naar huis, maar later die middag even naar de Daal en Bergselaan, waar het 10km punt van de halve marathon was. Daar heb ik enige tijd gestaan en heb het grootste deel van de eerste 'wave' zien passeren. Uiteraard had ik mijn camera bij me....

Een impressie in dit album

Overigens hebben andere fotografen, zoals Lodewijk van Dongen, nog veel meer foto's gemaakt die vandaag of morgen gepubliceerd worden.

Eerder dit weekend met familie en oude vrienden een feestje gevierd in partycentrum 'De Kastanjehof' in Kwintsheul. Eigenlijk was dit een voortijdige verjaardagsviering, maar 'om logistieke redenen' was het niet goed mogelijk om dit op de verjaardag zelf  te doen. Het was er niet minder gezellig om.

Diezelfde avond met 'het familiedeel' gegeten in Restaurant Madestein. Dit omdat mijn zwager en schoonzus vorig jaar 50 jaar getrouwd waren en dit etentje hadden we nog tegoed.  Lekker gegeten in een fijne ambiance!

Geen opmerkingen: