vrijdag 26 juni 2020

Running on Sunny Summer Mornings

Wat trainen betreft bijna terug bij het 'oude normaal'. Dat wil zeggen zo'n 4 - 5 keer per week. Geen lange afstanden, het zijn loopjes van plusminus een uur met afwisselende tempo's.

Vandaag (vrijdag 26/6) wordt (is het al) een warme dag. Na gistermorgen met het informele clubje Pievitofre, 'heren d'un certain age', een klein uurtje in Meer en Bos te hebben getraind (3 x 1-2-1 minuut, met drie minuutjes seriepauze) vanmorgen naar de baan. Na de warming up op het sportveld bij Hellas, deelde Maarten de groep in tweeën, één met de snellere en een met de minder snelle lopers.


Zelf liep ik bij de minder snellen, maar was - voor mezelf - tevreden met hoe het ging. Zes van de tien tweehonderdjes liep ik mee, allemaal zo tussen de 51 en 54 seconden.

Omdat ik ditmaal geen camera of telefoon bij me had maar toch - na al die bloemetjes en bijtjes van de laatste tijd - een passende foto zocht, deze maar uit mijn archief gehaald. Die is een aantal jaren geleden genomen toen de 12-uurs estafette nog bestond.

En dan toch nog wat bloemen e.d. - want toch nog foto's gemaakt de afgelopen dagen - hieronder!


Geen opmerkingen: