zaterdag 28 augustus 2021

Ommetje Solleveld



De afgelopen weken waren er van mijn kant geen updates over (hard)lopen. Daarmee gaat het echter nog steeds goed, zelfs iets beter dan begin dit jaar. Ik loop - afgezien dan van een coopertest en vrijdagochtend tweehonderdjes met 'groep Maarten - 'solo', zo'n vier of vijf keer per week, afgewisseld met korte of langere tempo's, maar zelden langer dan een uur achter elkaar. 



En dan zijn er nog als - min of meer constante - de lichte krachttrainingen in ons krachthonk. Dat ik echter weinig hierover blog is omdat het mij niet zo interessant lijkt voor de lezer. Als 'laagbejaarde' blijft het tenslotte pappen en nathouden (wel in positieve zin). Weinig tot geen uitschieters. 

Als er weer een loopje is om aan deel te nemen, is er ook weer iets om over te schrijven. Ook maak ik regelmatig een wandeling, zoals afgelopen dinsdag naar Solleveld. Met de camera in de aanslag. Dat leverde ditmaal diverse na-zomerse plaatjes op, met vooral veel libellen.

 




Geen opmerkingen: