maandag 12 september 2011

Time Out

Gelet op het geringe aantal reacties geloof ik dat men de weg naar dit (voorlopige) weblog nauwelijks weet te vinden, maar de laatste dagen is het sowieso rustig hier. Dit heeft te maken met het feit dat mijn vader afgelopen vrijdag overleden is. Hij is 94 jaar geworden, een mooie leeftijd.

Een en ander betekent wel dat mijn hoofd eventjes naar andere dingen staat dan naar webloggen. Er moest - en moet nog - van alles geregeld worden. Dat ik zaterdag voor mezelf  nog twee uur gelopen heb was de enige activiteit die op een loop-blog als dit vermeld kan worden.

Voor de rest blijven we maar hopen dat het ooit nog goed komt met weblog.nl, het duurt nu wel héél erg lang. Gelukkig heb ik een backup van tevoren gemaakt, maar het wordt een heidense klus om alles - inclusief archief - over te zetten. Maar zoals gezegd, hopelijk is dat niet nodig en komt de boel snel weer online. Met mij hopen dat nog eens zo'n 395.000 webloggers....

4 opmerkingen:

Tiny zei

Veel sterkte met het overlijden van je vader!!

Jacqueline zei

Gecondoleerd Fred... sterkte.
Ik heb je gevonden. Mijn blog is ook tijdelijk verhuisd.

Joost zei

Gecondoleerd Fred. En het feit dat we niet reageren op andere berichten wil niet zeggen dat wij ze niet lezen :-)

RunningHans zei

Gecondoleerd Fred. Sterkte voor de komende tijd