zondag 9 april 2017

Marathon Rotterdam aan de zijlijn


Ditmaal niet veel tekst, omdat de foto's voor zich spreken. 's Middags stond ik ongeveer een kilometer voor de finish van de Marathon van Rotterdam lopers op te wachten. Uiteraard staan er op mijn foto's veel leden van Haag Atletiek, om de simpele reden dat ik hen (her) ken of heb gereageerd op het geel-groen van onze clubkleding.


Ook professionals onder wie Jeroen Tibbe waren van de partij. Jeroen zal honderden, zo niet duizenden foto's hebben gemaakt. Ik heb een aantal lopers en loopsters gemist, hetzij omdat ze al voorbij waren òf omdat ze nog onderweg waren - of ik heb ze niet opgemerkt - maar die zullen hoogstwaarschijnlijk wel door Jeroen op de plaat zijn gezet.

Wat mij opviel was dat er weinig uitgeputte lopers waren, ondanks de waarschuwing vooraf dat het warm zou worden. Volgens mij heeft het overgrote merendeel 'netjes' de streep gehaald en daarmee een prestatie van formaat neergezet.


Ik was overigens NIET de enige supporter bij genoemd 41 km punt, wat uit bovenstaande foto's moge blijken.

Geen opmerkingen: