zaterdag 9 februari 2013

Naar de Kruikenzeikers

Het is een paar dagen rustig geweest op dit blog. Er is ook niet zo heel veel bijzonders gebeurd, buiten de normale werkzaamheden om. Ik had natuurlijk iets kunnen schrijven over de trainingen, maar ook dat heb ik sinds woensdagavond niet gedaan. Die twintig minuutjes van vandaag tel ik niet mee. Mijn hoofd zit een beetje bij een ander evenement dit weekend... Wat niet wegneemt dat ik morgenochtend nog wel een stuk ga lopen.

 
Update zondag 10/02: 'Met lange tanden eten', iedereen weet wat daar mee bedoeld wordt. Bestaat er een equivalent voor lopen? Ik zie het nog even aan, rond een uur of elf ga ik proberen om echt een stukje te lopen. Zo rond zeven uur was ik buiten, mij te koud en te glad. Wel nog even dit fotootje gemaakt bij het Stokroosveld...

In Delft is de kopjesloop maar dat gaat 'm niet worden, in plaats daarvan eerst een lange duurloop, daarna de zondagochtend-tv aan, en 's middags, ja, 's middags. Daarover zondagavond laat of  maandagochtend meer...
 

Geen opmerkingen: