donderdag 7 februari 2013

Niet getraind...

Woensdagavond was ik veel te laat thuis, tien minuten voordat de officiële groepstrainingen begonnen. Uitgevallen treinen en vertragingen waren de oorzaak. 's Ochtends wel met de fiets naar het station (CS) gefietst, en 's avonds weer terug  naar huis, dus enige lichaamsbeweging heb ik wel gehad. Misschien was dat de reden dat ik niet stond te springen om mij direct na thuiskomst in trainingsoutfit te steken en naar de Laan van Poot te rennen.

Sterker nog: ik heb in het geheel niet gelopen gisteravond. Reden dat ik dat straks (want het inmiddels donderdag) wel ga doen, en daarbij tevens ga proberen de pittige tempo's  (1-2-3-2-1 minuten, en dat twee of drie keer) te imiteren.

Wel ging ik deze avond naar de club, want bourgondische trekjes zijn mij niet volkomen vreemd. Het was toch vrij rustig. Koning Influenza waart rond, zo begreep ik uit diverse afzeggingen binnen onze groep en binnen de vereniging in het algemeen. Superfit voel ik mij nu ook niet maar misschien moet ik nog een beetje wakker worden...

De gesprekken gingen onder de invloed van geestrijk gerstenat weer alle kanten uit, onder andere over dit onderwerp. Ik heb niets met cijfers moet ik zeggen, maar de bevlogenheid waarmee bijvoorbeeld een hoogleraar zoals gisteren bij DWDD hierover kan vertellen werkt wel aanstekelijk...

Geen opmerkingen: