donderdag 25 oktober 2012

Vijftig tinten geel-groen

Ja, wat moet ik nou? Ik heb eigenlijk niks te vertellen. Raar toch, je hebt een blessure en dan kan je (hopelijk) even niet lopen en dan heb je meteen niets te bloggen. Dat most niet maggen.

Wat niet wegneemt dat ik wel naar de club ben geweest. Het officiële alibi was dat Patrick jarig was. Altijd leuk, een verjaardag vieren. Uiteraard hebben we even nagepraat over het Led Zeppelin concert, eh.. sorry, de Led Zeppelin film van vorige week. Jawel, daar is-ie weer hoor, Fred met zijn Led Zeppelin. Maar goed, wij waren unaniem van mening dat het een geweldige concertfilm was. Eigenlijk ga ik er van uit dat iedereen die deze film heeft gezien - en dat waren echt niet alleen 'ouwetjes' - het als een geweldig concert heeft ervaren. Het mooist uitgedrukt zag ik het op een website, met deze zin die ook de hele tijd door mijn hoofd speelde:

"This is a film that needs to be seriously watched, digested and enjoyed over and over again. Younger fans that weren't alive when the group was in its prime can see and experience what a magnificent band Led Zeppelin actually was."

Ultimate Classic Rock 

En zo is het maar net. Maar toegegeven, ik ben wel een die hard fan dus zal ik niet beweren dat ik wat betreft Led Zep de objectiviteit in pacht heb...;-)...


Maar wat heeft dit alles met de titel van dit blog te maken? Niets niemendal... iemand noemde dat gisteravond omdat het groen-geel de clubkleuren van Haag Atletiek zijn. Bovendien schijnt er op amoureus gebied wel het een en ander voorgevallen te zijn binnen de vereniging, maar waar niet?! Vandaar die titel.

Nog even iets praktisch; ik heb weer een nieuwe compactcamera gekocht, hopelijk hou ik deze nu voor langere tijd. Binnen één jaar ben ik er een kwijt geraakt door ernstige (water)schade, en van de vervangende camera heb ik amper een half jaar plezier gehad, daarna ben ik hem òf verloren, òf ik heb 'm ergens laten liggen òf hij is gejat, geen idee.

De camera die een waardige opvolger van zijn voorgangers is, is de Canon Powershot SX 220 Grey. Ik ga ´m vandaag eens uitproberen.

1 opmerking:

Hans zei

Ik dacht bij de titel van deze blog dat er onvervalste Haagse prono zou volgen.