donderdag 22 maart 2018

Dag uit het leven van een koekenbakker


Het was een gezellige verjaardag gisteren. Een verjaardag die ik vooral op de club vierde, de rest van de festiviteiten worden over de week verspreid.

Zo was er na afloop van de wekelijkse woensdagochtend-krachttraining sessie appeltaart - als ouderwetsch persoon zelf-gebakken - bij de koffie. Ik was niet de enige van het clubje "Benidorm Bastards" die gisteren jarig was. Ook Wim Hartman, sinds jaar en dag trainer van de wegatletiek was jarig (één jaar ouder dan ik), en het gezelschap was groot ditmaal.



's Middags heb ik met mijn wederhelft gelunchd. Daartoe werd ik meegelokt naar Bagel & Beans aan de Thomsonlaan. Genoten van een prima zalmsalade - met een bagel natuurlijk - en ook al wordt daar geen alcoholhoudende drank geschonken, water was ook prima. Kwam eigenlijk wel goed uit want later die middag heb ik nog even gelopen. Jawel, die voetkneuzing was hevig maar bovenal kort, ik had er nagenoeg geen last meer van. Wel weet ik het aan die paar dagen 'lopeloosheid' dat het niet echt soepel ging. Aan de leeftijd kan het natuurlijk niet liggen, haha...


's Avonds met mijn tweede 'selfmade' appeltaart en zelf-gekochte vlaaien (slagroom-rijstevlaai en kersen) wederom naar de club. Vooral voor mijn groepsleden die van de training terugkwamen. Maar er bleef nog genoeg over om een aantal anderen - onder wie mijn 'ex-en' van Groep 5 - van het calorierijke voedsel te voorzien.


Thuis natuurlijk gelijk even gekeken hoe het met de gemeenteraadsverkiezingen is afgelopen. En met het referendum over de 'sleepwet'. Interessante uitslagen alom, ga vandaag nog het een en ander 'absorberen'.

Geen opmerkingen: