zondag 12 augustus 2018

Naar de karrek naar de karrek

Gezellig samenzijn na de kerkgang...
Het was wel een apart weekend, met een heuse picknick op zaterdagavond. Op Facebook zijn al de nodige foto's geplaatst en gedeeld, hier doe ik het nog eens dunnetjes over.

Een woord van dank past wel richting Rob Pronk die met dit initiatief kwam. Voor herhaling vatbaar!

Verder - minder apart want al jaren een traditie - was zondagochtend weer de Kerkpolderloop. Ditmaal ging ik in mijn eentje (en met de bus) naar Delft. Daar was ik vroeg, om negen uur arriveerde ik bij 'Onder Ons'. Alleen Gerard Rolf was er en de twee dames achter de bar. Dus meer dan genoeg tijd voor een cappucino, even later een praatje met enkele andere kerkpolderaars en een stukje inlopen in het bosrijke deel achter Onder Ons.


Ik had de indruk dat er vandaag vrij veel deelnemers waren. Om kwart over tien werd - na aftellen van tien tot nul - gestart. En er is lekker gelopen, in tegenstelling tot het inlopen dat een beetje moeizaam ging.

Met dank aan Bas van Binnendijk!
Het was mooi weer en het tempo was er een dat ik goed kon volhouden. Uiteindelijk kwam ik in 26'25'' over de meet. Misschien niet zo bijzonder maar wel mijn beste tijd sinds maart toen ik zeventig werd. Dus dik tevreden!



Na afloop even relaxt wat drinken met het min of meer 'vaste' groepje van Haag, waarbij ditmaal ook Lodewijk van Dongen (trainer van onze snelste weg-groep) en zijn 'pupil' Jim Hoft aanwezig waren.

En hieronder nog een paar indrukken van de picknick!




Geen opmerkingen: