donderdag 28 februari 2019

Bericht van het krachthonk


Fred, Berend en Wim in 2019 (boven) en 2012 (onder). Wat hebben zij gemeen? 
Het was weer een gezellige boel woensdagmorgen in het krachthonk. In ieder geval hebben de mannen profijt kunnen trekken van een vergissing mijnerzijds. Dit behoeft enige uitleg.

Onlangs heeft een trouwe bezoeker van het krachthonk het idee geopperd  om een kleine reunie voor alle krachthonkers van vroeger en nu te organiseren. Dat zal 27 maart a.s. plaatsvinden, dat is althans de bedoeling. Ik heb voorgesteld om voor die gelegenheid appeltaart te maken. Echter zat in mijn hoofd dat de reunie niet op 27 maart maar op 27 februari zou plaatsgrijpen. Gisteren dus. Kortom:  dinsdagavond ging ik welgemoed aan de slag om die appeltaart te bakken. 

Jullie begrijpen het al: na de krachttraining was er onverwacht appeltaart voor de aanwezigen. Het waren zeven personen, dus bleef er nog een aardig stuk over voor het thuisfront....

En dan waren er nog de heren Ton en Berend Gerritsen, vader en zoon. Vader Ton had het idee om drie personen die op 21 maart jarig te zijn te vereeuwigen, zeven jaar nadat dit eerder is gebeurd. Het resultaat staat hierboven! Toegegeven, het is nog geen 21 maart maar zo lang wilde Ton niet wachten en wie ben ik dan om zijn verzoek de foto's van toen en nu op mijn blog te plaatsen te weigeren?


Wat de training in het krachthonk betreft was het business as usual. Ton begint er ook een beetje zin in te krijgen en uw cultuurbarbaar wil weliswaar geen 'Jerommeke' worden maar begint evenals Arie en Wim de 90 kilo bankdrukken 'aan te tikken'.

Verder is er amper gelopen, althans niet door mij. Ja, twintig minuutjes, gewoon om de spieren wat los te maken. De bedoeling is dat ik vandaag een laatste lange duurloop ga doen, zal wel moeten als ik volgende week de CPC wil uitlopen....


Geen opmerkingen: