donderdag 14 maart 2019

Pietepruimweer: even wat nostalgie downloaden

Omdat het weer niet is om over naar huis te schrijven, ga ik maar over iets anders schrijven. Of vooral iets plaatsen.

Ik was weer op zoek naar bepaalde zaken, vooral foto's van een vroegere reis door Europa, van vóór het digitale tijdperk. Die heb ik nog niet gevonden, maar stuitte wel op allerlei ander foto's van weleer.

Omdat ik met mijn blog vooral lopers bereik, leek het mij leuk om weer een paar hardloopfoto's te delen. Maar dat doe ik wel een andere keer, morgen of zo.

Wel een paar fotootjes in jaren vijftig sfeer! Niet alleen de sfeer, het wàren de jaren vijftig. Nee, sterker nog, onderstaande foto's zijn van eind jaren veertig.... Vanzelfsprekend was ik toen ietsje jonger.

Babybadje jaren veertig: een zinken teil...

Met opa en oma op de bank
Vader en moeder in de tuin van Museum Bredius
Bij opa op schoot
Met grootouders op stap (vermoedelijk Rijswijk, bij Ieplaan)

Geen opmerkingen: