donderdag 8 augustus 2013

And the Times, they are a'changing...



Ditmaal eens géén hardloopfoto's, eerder zijn het foto's die goed passen bij het liedje van Annie M.G. Schmidt: 'Op een mooie pinksterdag'.  Verder commentaar overbodig lijkt mij ;-)...

Het bruggetje naar de sport is een beetje lastig te maken, maar voor de komende maanden zijn wel al een aantal lopen gepland.

Op 24 augustus de Bradelierloop in De Lier. Een erg populaire loop in de regio.

Zojuist heb ik mij ingeschreven voor de Zilveren Kruis Achmea loop (halve marathon) op 29 september. Een aantrekkelijke halve marathon met start en finish op de Haarlemse Grote Markt.

Een week eerder is de Vredespaleisloop of Vredesloop zoals die tegenwoordig heet. Een 5 en 10 km loop. Evenals Haag Atletiek bestaat het Vredespaleis 100 jaar, mooie gelegenheid om een en ander te combineren.

Op 6 oktober is de Discovery Run in Harwich. Het is de laatste keer dat dit wordt georganiseerd door Johan Knoester en de zijnen, dus een mooi moment om daaraan deel te nemen.

Een week later (12 oktober) is de 1 van de 4 loop (de tweede van dit seizoen), de loop waaraan veel leden van de vier atletiekverenigingen deelnemen.

En (voorlopig) ten slotte: op 20 oktober is de halve marathon van Amsterdam. Onder voorbehoud doe ik daaraan mee. Twee dames van Groep 5 gaan daar de hele marathon lopen.

Nou, dat is wel even genoeg voor de komende tijd dacht ik zo...

2 opmerkingen:

Siepo zei

20 oktober lopen we Amsterdam Fred, for old times sake.

noel zei

Beste Fred, met wat die foto's te zien is, lijkt het hier passend voor een ... proficiat?!