zondag 25 augustus 2013

Onder Onsje bij laatste Kerkpolderloop van dit jaar


Wat was het rustig vanmorgen bij de laatste Kerkpolderloop van dit jaar! Wel verklaarbaar, want bijna iedereen in de regio die regelmatig de hardloopschoenen aantrekt liep zich gisteren bij de Bradelierloop het vuur uit de sloffen.

Zelf heb ik niet meegedaan, alleen wat losgelopen en foto's gemaakt van de deelnemers tijdens en na de loop.

Voor de rest met deze en gene een praatje gemaakt en samen met superveteraan Steven Koelink wat uitgelopen en naar de tramhalte gelopen waar ik met lijn 1 de terugtocht naar Den Haag aanvaardde.

Deze blogpost wordt in de loop van de dag nog aangevuld, maar voor de ongeduldigen Onder Ons, met name degenen die vanmorgen bij Onder Ons liepen:

De foto's van deze laatste Kerkpolderloop van 2013 staan HIER!!


Montmartre op het Kurhausplein

Later deze middag ging ik nog naar Scheveningen, niet om te zonnebaden (zoveel zon was er niet) maar om een kijkje te nemen bij de Kunstmarkt. Op het Kurhausplein stonden kramen waar kunstenaars hun creaties hadden uitgestald. Ook Paul Versteegh en Caroline Sabbatini, kunstenaars èn hardlopende clubgenoten, stonden hier met hun werk. Zij hadden allebei zowaar iets verkocht. En dat is niet gek, want kunst is niet goedkoop, vooral schilderijen niet, en in deze tijden van crisis...

 
 
 
 
 
De expositie gaf mij wel weer een bepaalde onrust: ik teken en schilder erg weinig de laatste tijd, ik moest dat maar weer eens oppakken. Daarvoor wel eerst de innerlijke rust zien te vinden en bepaalde remmingen loslaten...

1 opmerking:

Hans Verbeek zei

Leuke foto's, Fred.
Ik stond 1500 m. verderop foto's te maken.
http://hansverbeek.nl.picturepush.com/slideshow?alid=325511