zondag 18 december 2011

Naweeën Meeuwen en Makrelen


De zondag is rustig verlopen. Ik had weliswaar het vage plan om naar Wassenaar te gaan om de Clingeldaelcross te lopen, maar de Meeuwen- en Makrelenloop zat toch een beetje in mijn benen. Ik had misschien een rustige cross kunnen lopen maar dat is een contradictio in terminis, een cross moet je toch een beetje pittig kunnen lopen.


Dus heb ik mij beperkt tot een kort museumbezoek, kerstkaarten schrijven en wat koken. In het Gemeentemuseum Den Haag is, naast de expositie over Nederlandse kunstenaars in Parijs, een interessante tentoonstelling over De Stijl, en er is een grote expositie van diverse soorten poppenhuizen. Een andere keer misschien meer hierover. Nu volsta ik met bovenstaand filmpje, een impressie van de Meeuwen en Makrelenloop 2011. Gejat van de website van de M&M loop en YouTube. Met interviewtjes met de winnaars Rutger Kramer en Helmie Ramakers!

1 opmerking:

Jacqueline zei

Ziet er mooi en gezellig uit die Meeuwen Makrelenloop.