dinsdag 9 juli 2013

Stroeve training

Reintje de Vos maakt ochtendwandelingetje nabij Terheijde
Mijn benen voelden gisteravond alsof ik het afgelopen weekend een marathon had gelopen in plaats van een 'lousy' twaalf kilometer. Maar ja, die Kadeloop was twee dagen geleden, bovendien heb ik zowel zondagmorgen als zondagmiddag een flink stuk gefietst, dus dat kwam er nog eens bovenop.

De training van maandagavond bestond uit inlopen, oefeningen op het veld bij Duindorp en een duurloop met - voor de liefhebbers - een paar versnellingen. Welnu, ik behoorde overduidelijk niet tot de liefhebbers, misschien wel in mijn hoofd maar mijn benen, knieën en lendenen dachten daar duidelijk anders over. Dus de training heb ik niet 'tot het gaatje' volbracht. We liepen via Duindorp en het stuk bij de voormalige Norfolkline het havenhoofd op, waar men 'los' kon. Oftewel, waar men 'eigen tempo' mocht lopen.

Terug ging het gedeeltelijk via dezelfde weg door Duindorp. Halverwege gingen wij (Ilse, Ellis, Marianne, Eveline, Dick, Jos, Arne, Hans & Hans en ik) rechtsaf de duinen in. Hier splitsten de wegen van Arne en mijzelf zich van de rest van Groep 5. Ik vanwege die stramme, zware en oververmoeide benen, Arne vanwege een licht nèt niet blessure-achtig gevoel.

 
 
 
Voor de rest was deze dag een beetje verdeeld over fietsen (naar Terheijde en via Monster en Madestein terug), boodschappen doen, strand (veel zon maar ook veel wind) en de aanschaf van een nieuwe, simpele printer (ML-2165W van Samsung. De oude, een Epson Stylus DX4450, weigert steeds te doen wat ik wil - namelijk zwart printen - en nieuwe cartridges boden geen soelaas).

Vandaag maar eens kijken of dat compostvat al binnen is - had ik besteld bij De Marskramer - , nog wat andere klusjes regelen en vanmiddag naar De Parade!

Geen opmerkingen: