vrijdag 19 juli 2013

Journey to Happy Village


Ter onderbreking van tal van kleine maar noodzakelijke werkzaamheden, ging ik gisteren naar Rotterdam voor een bezoek aan Blijdorp. Uiteraard in gezelschap van mijn camera.
Het was heel warm in onze grootste havenstad, 28 graden. Dit in tegenstelling tot vlak aan de kust waar het gewoon warm was (23 graden) en dat kwam vooral door de stevige wind.

Vanaf station Rotterdam Centraal is het ongeveer een kwartiertje lopen naar de dierentuin. De toegangsprijs (21 euries) is wel even schrikken, je moet wel tot de kapitaalkrachtigen van onze samenleving behoren om hier met het hele gezin naar toe te gaan. Maar dat geldt voor veel dierentuinen, om van pretparken zoals De Efteling maar helemaal te zwijgen.


Gelijk maar even een familiebezoekje gebracht aan Bokito, de BN'er onder de mensapen. Ik kan mij voorstellen dat bepaalde vrouwen hem best een knappe kerel vinden met zijn robuuste postuur en zilvergrijze haar dat zijn hele lichaam bedekt.

Maar er viel uiteraard nog veel meer te zien, ik volsta met een kleine foto-collage...

Geen opmerkingen: